January 08, 2012

Rare unisex outfit

Oho, olempas taas ollut monta päivää hiljaa. Vietin loppulomaani vierailemalla sukulaisten luona, enkä uhrannut ajatustakaan blogilleni. Tekee muuten välillä ihan hyvää! Sisko räpsäisi minusta eilen asukuvan pitkästä aikaa (kiitos!). Päällä ei ollut mitään erityisen kiinnostavaa, mutta aika harvoin on todistusaineistoa siitä, että minulla on housut jalassa. Viihdyn farkuissa parhaiten keväällä, yhdistäen ne sandaaleihin ja t-paitaan, mutta nyt olen jonkun mielenhäiriön vallassa käyttänyt farkkuja ja vieläpä matalien kenkien kanssa. Syytän uusia prätkäsaappaita, jotka ovat mitä ilmeisimmin kaivaneet esiin sisäisen unisex -pukeutujani.
prätkäsaappaat/ boots:vagabond, hupullinen villakangastakki/ jacket: somewhere, farkut/ jeans: vila, laukku/ bag: bianco

Mun silmänaluset alkaa olla jo niin tummat, että alan näyttää pelottavalta. Aurinko, minulla on ikävä sinua! Onneksi ulkona alkaa olla päivä päivältä valoisampaa. Minun puolestani nyt voisi olla kuukauden verran oikein kaunis talvi ja sitten kesä saisi tulla kovalla rytinällä.

2 comments:

  1. Onpas kivat kengät, juuri tuollaiset minäkin tarvitsisin!
    On myös ilo huomata, että raskaamman musiikin kuuntelija uskaltaa myös pukeutua väreihin. Tämä on ollut minulle aikamoinen kriisi, kun olen tajunnut että vaatekaappiini alkaa etsiytyä värejä ja normaalimpia vaatteita :)

    ReplyDelete
  2. Tanja Talvikettu: Näitä kenkiä ja toista samanlaista mallia eri yksityiskohdilla löytyy vagabondin nettikaupassa, suosittelen kyllä, mikäli on merkin lestit ja koot tuttuja.

    Kiva jos blogistani on ollut iloa :) Mun mielestä ei kannata turhaan lokeroida pukeutumistaan musiikkimaun perusteella, sitä vaan päälle, mikä tuntuu hyvältä!

    ReplyDelete