February 27, 2013

Siniset meikit

Mun meikkailut on viime aikoina olleet linjaa ripsiväriä ja kulmakynää, ja jos sattuu huvittamaan, niin huulipunaa. Pienet poikkeukset juurtuneisiin rutiineihin tuli, kun ripsiväriostoksilla heittäydyin villiksi, ja ostin mustan lisäksi sinistä. Sellaista, mitä mun äiti käytti yli kaksikymmentä vuotta sitten.
Läheltä se erottuu aika hyvin, mutta hieman kauempaa ei juurikaan. Vaaleampiripsisellä efekti olisi varmasti tehokkaampi.
Samalla ostin myös sinisen nestemäisen rajausvärin. Jota en osannutkaan käyttää, joten nättien kapeiden rajausten sijaan levittelin sitä enemmän luomivärimäisesti. Pahoittelut vikan kuvan muovimaisuudesta, käytin kameran automaattista kauneuskuvausta, joka teki ton efektin ihoon. Pienessä koossa näytti paremmalta, mutta mun silmään vähän liian feikki näin isommalta ruudulta katsottuna.

New make ups: blue mascara and eyeliner.  My mom used to have blue mascara over 20 years ago, so I fel kind of nostalgic wearing it.

8 comments:

  1. Oooh, ihanat noi paksut rajaukset, sopii sulle tosi hyvin! Ja hei mäkin haluun tollasen muovifiltterin mun naamaan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, joo mäkin voisin ottaa jos sais livenä ja pysyvästi :D Ei haittais yhtään näyttää posliininukelta! Ja kiitti, pakko tehdä paksuja, kun siististi ei ohuisiin taivu :DD

      Delete
  2. Noi näyttää sul hyvältä, kun sun tyyli on muuten niin tyylikäs ja hillitty! Mäki ostin joku aika sitte turkoosin rajausvärin, mut en oo vielä montaa kertaa käyttänyt kun se vaatii ihan oman fiiliksensä!

    Mä muistan joskus pienenä kun piirsin jotain pilakuvia hienoista naisista ja menin innoissani äitille nauramaan "äiti mä piirsin sellasen naisen jol oli ihan hirveet siniset ripset!". Äitin serkku oli just käymäs ja muistan ikuisesti sen ilmeen, kun se kuuli ton ja samassa huomasin että sillä oli sinistä ripsiväriä. Se oli niin nolo hetki!! Muutenkin 80-90-lukujen vaihteen jälkeen oon ehtiny moneen kertaan pyörtää päätökseni siitä mikä on tyylikästä ja mikä ei. Jos oisin joskus kuullu et käytän tulevaisuudessa oranssia huulipunaa ja mekkoja joissa on olkatoppauksia niin en ois kyllä uskonu :D

    ReplyDelete
  3. Tyylikäs hillitty ?!! Onneks se ei sun suusta tarkota, että mä kulkisin joissain beigeissä jakkupuvuissa :D

    Joo kaikenlaista tulee käytettyä, mitä ei esim. teininä olis uskonut. Kun mä olin 14, niin joku tyylittömyyden huipentuma oli käyttää kapea lahkeisia housuja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahha :D Siis ei tod! Meinasin ettet oo MAUTON niinku esim mä :D Mut sun tyyli ei oo siis mitenkään tylsä vaan just hyvä!

      Delete
  4. mistä ostit ton ripsivärin sinisen siis

    ReplyDelete