April 30, 2012

Hometown

Oon ollut taas aika hiljainen blogin päivittäjä, mutta toivottavasti teilläkin on ollut muuta tekemistä, kuin istua koneella lukemassa juttuja, kun ulkonakin on ollut noin ihanat ilmat. Minä olen reissannut kotimaassa ja koittanut ottaa rennosti. Tänään mm. pompin kukkapenkissä testailemassa puhelimeni kameran makro-ominaisuuksia ja ihailin kaverin parin kuukauden ikäistä jälkikasvua. Ja olen näyttänyt, no, aika tylsältä. Kuitenkin jollain omituisella tavalla olen tyytyväinen itseeni, kun käytän nykyisin niin sujuvasti myös housuja! Asia, jota poikien ja synnynnäisten farkkutyttöjen on varmasti vaikea ymmärtää, mutta monet mekkotytöt osaavat oletettavasti samaistua tunteeseen, jos housuista tulee pitkän ajan jälkeen yhtä mukava vaihtoehto kuin helmat.

No comments:

Post a Comment