May 12, 2012

Bird skull

Tykkäsin mun vaatteiden väreistä tossa yks päivä tällä viikolla. Tuli mielikuva sellasista piparminttukarkeista, niistä kovista valkoisia, joissa on ohuita vaaleenpunaisia raitoja. Kun ulkona paistaa ihana aurinko, on vaan mahdottomuus pukeutua kokonaan mustaan. Noin muuten on ollu jotenkin tosi vaikea sisäistää, että ulkona alkaa jo olla lämmin ja mulla onkin jatkuvasti liikaa päällä. Mutta parempi kai se niin, kun että hiihtelis tuolla jossain minishortseissa ja vilustuttaisi itsensä. Pitäisi varmaan käydä vaatekaappeja läpi, että edes tietäisin mitä kesävaatteita mulla on. En todellakaan kuulu niihin järjestelmällisiin pukeutujiin, jotka jo ajoissa keväällä käyvät kesäkaarderobinsa läpi ja tekevät hankintoja suunnitelmallisesti sen mukaan mitä puuttuu. Enemmänkin se menee niin, että kun oon menossa rannalle, rupeen miettimään, että hei onkohan mulla muuten uikkareita..

Kuvissa näkyvä sormus on ginan rihkamaa ja uusi lemppari. Käy vaan kaiken kanssa, eikä oo isostan koostaan huolimatta liian prameileva. Oikeastaan kaikki nuo vaatteet on mulla päällä jatkuvasti, paitsi nuo lasit (viime tai toissa vuoden hm:ää), jotka vaativat tietyn hassun fiiliksen, tai muuten ne päässään tuntee itsensä vaan hölmöksi.

5 comments:

  1. Tykkään sun housuista, paidasta ja sormuksesta, kengät on ihan sun tyylii ei mun. <3 ja sormus on kyl komia. Ginalla on kyl eri hienoi koruja. Mulla kävi hyvä flaxi, muuton yhteydessä vaan kaikki sellaset vaatteet mitä ei tuu enää pidettyy kesällä, ni kellariin vaan piiloon. :D

    ReplyDelete
  2. p.s. kengät on sentään vagabondit? niin sen takii hianot!!

    p.s.s. Arskat ihan mahtavat! kunnon festarilasit, tulee mieleen jotkut 3D lasit;)

    ReplyDelete
  3. Toki vagabondit, varmaan puolet mun kengistä on :D Lasit on kyllä just täydelliset festareille ja oikeessa oot, muotoilussa on vähän samaa kun 3d-laseissa!

    Mun kellari on sellanen pieni ja kylmä, niin sinne ei voi vaatteita viedä, homehtuisivat vielä :/ Täytyy vaan pitää kaapit järjestyksessä ja vaatemäärä sellasena että tähän mun lukaaliin mahtuvat..

    ReplyDelete
  4. Joo-o. Mustat lakeri täysbroguet. Toimii :)
    Justiinsa muuten luin "the shoe snob" blogista tämmösestä espanjalaisesta lafkasta joka tekee myös naisten herrastyylisiä popoja, myös korkkareita :) Hinnat 200-400e, mutta varmasti ihan oikeaa tehdastekoista laatukamaa.
    http://www.carmina.telemaco.es/familia.asp?idfamilia=11986477

    ReplyDelete
  5. Otso: Oi, että ompas hienoja, etenkin nämä: http://www.carmina.telemaco.es/articulo.asp?idarticulo=3640871

    ReplyDelete