December 08, 2010

My precious

Viikon verran näköjään vierähtänyt edellisestä merkinnästäni. En halua kirjoittaa kiireessä, enkä pakolla, vaan mielummin jätän postaukset kokonaan tekemättä sillon kun muut tekemiset vievät kaiken  energiani.

Pitkä itsenäisyyspäiväviikonloppu alkoi biancon kenkien hakemisella postista. Olen ihan super iloinen, että löysin nämä. Olin oikeastaan jo menettänyt toivoni, että löytäisin ylipolven saappaat, jotka tosiaan yltäisivät minulla yli polven ja olisivat nahkaa. Ja nuo vinot remmiyksityiskohdat sinetöivät päätökseni kolminumeroisesta hinnasta huolimatta. Saappaat viihtyivät jaloissani monta päivää peräkkäin, yhdistin ne mm. villahousuihin ja minihameeseen, villasukkahousuihin sekä farkkuihin. Kengissä on vähän sellaista ronskia merirosvohenkeä, joka mielyttää minua. Ylipolvenmallit ovat helposti vähän liiankin naiselliset, mutta nämä jalassa tunnen itseni lähinnä androgyyniksi, mikä on välillä ihan kiva. Melkein uskalla luvata, että kuvia saappaista ihan jaloissa on tulossa, kunhan minä ja aurinko satutaan olemaan kotona samaan aikaan.

5 comments: